TuTustore




Odwiedziłam ostatnio rodzinne miasto mojej Babuni i odkryłam magiczne miejsce ... W samym centrum ukochanego Wielunia, w Pasażu Pijarskim mieści się piękny butik , który jest rajem dla mam jak również dla ich pociech od razu znalazłyśmy wspólny język z właścicielką butiku, która już po kilku wymienionych zdaniach wiedziała co lubię…..
Miejsce to skupia najlepsze polskie marki odzieżowe - większość z nich znałam z internetu, ale wreszcie mogłam podotykać i przekonać się o ich wspaniałości. Poza ubraniami znalazłam tam mnóstwo zabawek i akcesoriów niemowlęcych zatem sklep ten zaspokaja potrzeby mam od pierwszych dni życia ich pociech Kupiłam piękne ubranka i zabawki, jak również akcesoria dla maluszka, który niedawno pojawił się w naszej rodzinie Jestem zatem gotowa na święta ! Dziękuję TuTustore - było miło mi "WAS poznać " i na pewno do zobaczenia !




od dzisiaj działą  kupon rabatowy BLACK FRIDAY - 20 % ważny do piątku do północy :)
Zdjęcia na ścianie - www.projektogram.pl/

























0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author