Kidodido


Na markę Kidodido natknęłam się zupełnie przypadkiem, robiąc dla siebie zakupy w jednym ze sklepów internetowych. Urzekła mnie sukienka nietoperz. Jest zdecydowanie inna od tych, które mamy już w szafie, dlatego mimo, iż nie znałam marki Kidodido postanowiłam ją zakupić. Cena dość przystępna jak na niebanalny krój. Po części przypomina płaszczyk. Zapinana na suwak i z kapturkiem zakończonym nietoperzowymi uszkami. Kiedy odebrałam paczkę okazało się, że sukienka na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Jest super odszyta z najwyższej jakości materiału. Skład na metce 97% bawelny i 3% elastan. Naprawdę porządny i miły w dotyku materiał. Widać, że producent zadbał o najdrobniejszy szczegół. Sukienka idealnie sprawdzi się na jesień, zimę i wiosnę. Można ją założyć do rajstop, legginsów. Jako zadowolony klient wróciliśmy do Kidodido po kolejną sukienkę tym razem w nietoperze. Córcia ją pokochała od razu. Zdjęcia mówią same za siebie !
Zapraszam Was do sklepu internetowego :
Na Facebooku możecie śledzić akcje promocyne :)

























0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author