Boginie Przy Maszynie


:)


Zawsze marzyłam o sukience dla mamy i córki ... takiej wygodnej, modnej i ładnej. Długo .... dłuuugo szukałam aż wreszcie wpadłam na pewien sklep ..... 
Polecam wszystkim mamuśkom  Boginie Przy Maszynie  :) !!!! 
Przyznam, że dopiero u Nich znalazłam to czego szukałam :)
Przy okazji zachęcam do zapoznania się z całym asortymentem sklepu gdyż proponuje on same cudeńka !! Będziemy miały zaszczyt przedstawić Wam kilka innych propozycji z obecnej kolekcji :)

"Boginie domowego ogniska i ich ręcznie szyte cuda. Dla mam, dla dzieci, dla domu























sukienki : Boginie Przy Maszynie
Kurteczka Mamy: Bershka
Kurteczka Lenki : Modnisia
Buty Lenki : Adidas
Buty Mamy: House

10 komentarze:

  1. Super stylizacja,super zdjecia !moza prosić model(numer) bucikow ?

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko :)

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jesteście dziewczyny, napatrzeć się nie mogę :) My dopiero tuptać zaczynamy w internecie, zapraszam do nas jeśli masz ochotę :)

    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  4. JAkie ma piekne buty. Gdzie zamawials?

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej to już wiem po kim córcia jest taka śliczna!! Piękne Wy :)

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author