PROJEKTOGRAM




Kochani dawno nic mnie tak nie zachwyciło ! 
Piękna poduszka z naszymi zdjęciami oraz kwadratowe zdjęcia wydrukowane na przepięknym papierze !!

Dla mnie  jako mamy i jako fotografa  to absolutnie  najlepsza pamiątka EVER !
Już wiem, czym obdaruję moich najbliższych w tym roku ! W czasach kiedy wszyscy mają już wszystko wreszcie odnalazłam coś czym na 100 % uszczęśliwię wszystkich .... Babcię, siostrę i ukochanego :) i każdego innego !

Projektowanie poduszek,toreb czy ramek jest banalnie proste dzięki naprawdę świetnie zbudowanej stronie www.projektogram.pl/ .  Moje zamówienie zajęło mi kilka minut ( nie licząc czasu na wybór zdjęć hahah) ...wszystko przyszło przepięknie opakowane ... jakość powaliła mnie na kolana ! DOSŁOWNIE !!
Dzisiaj pierwsza z wielu prezentacji, jestem ABSOLUTNIE ZAKOCHANA !!!!!








Pierwsze w Polsce miejsce dające możliwość drukowania zdjęć z podglądem na żywo, na torbach, poduszkach, etui smartfonów i plakatach. 
Dzięki szeregu opcji, w Projektogramie stworzycie mocno osobiste produkty, które będą Wam przypominać na okrągło Wasze najlepsze chwile!
Możecie wydrukować  swoje zdjęcia z FB, IG i z dysku komputera na poduszce, etui smartfona, torbie lub na olbrzymim posterze.













0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author