MeYou


Kochani :)
Zazwyczaj chowam się za aparatem ..... ale tym razem zaszalałam ;-)
I to na Waszą prośbę !!! :)
To Wy piszecie do mnie coraz częściej z prośbą o stylizacje "MAMA CÓRKA" :)
No to jest :) Moja propozycja na elegancko....
Następny post będzie w wersji codziennej, takiej jaką lubię najbardziej :))))
....

Zobaczcie kilka ujęć z naszego spaceru po centrum Katowic ,zdjęcia z początku listopada - było jeszcze przyjemnie cieplutko dlatego wskoczyłam w przepiękny płaszczyk z butiku mojej koleżanki Patrycji - MeYou Butik - zobaczcie jakie piękne ma ubrania  :) !!!!

Buciki mam z Bershka, kupione chyba w 2014/2015 roku :)
makijaż wykonała Sabina 
włoski uczesała Agata 
zdjęcia wykonał Piotr Kajda 
Wszystkim bardzo dziękuję !! :)

Lenuśka ma na sobie :
Kurtka Mayoral
Tunika, buty,skarpety, komin Zara
Beret H&M


Miłego oglądania !!!


























5 komentarze:

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author