Anielsko z Misimi


Zazwyczaj na moim blogu mówią zdjęcia....ale dzisiaj nie wypada mi nie napisać kilku słów na temat firmy Misimi , która proponuje w swojej sprzedaży ubranka dla dzieci charakteryzujące się niesamowitym stylem i klasyką ... <3 
Mam dwa modele sukieneczek i jestem pewna, że na tym nie skończę :)) !!! 
Kto ceni klasykę i chce gustownie ubierać swoje dziecko ten lubi Misimi  :) 
Gorąco polecamy - szczególnie na nadchodzące Święta :)
Mamusie wszystkich chłopców również zachęcamy  do odwiedzin sklepu Misimi ... jestem oczarowana całą kolekcją ... :)

















Sukienka Misimi 
Dodatki z ostatniego zdjęcia Home&You
Buciki, spinka no name
zdjęcia : Karolina Kozłowska Fotografia 


9 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, piękna Lenka i super ujęcia:) Gratuluję ! Zaglądam tu często;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, Malutka jest urocza, pozdrawiamy z Miszką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) my do Was też będziemy zaglądać :) :*

      Usuń
  5. super djecia buziaki dla kochanej gwiazdeczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam pod tym postem komentarz , który niechcący skasowałam. Ktoś ANONIMOWY (? ;-) )
    zarzuca mi zbyt ciężką obróbkę tej sesji, i zbyt różową kolorystykę..... Hmmm do do rózu - to kwestia gustu ..a jeśli KTOŚ krytykuje obróbkę to znaczy , że się na niej bardzo dobrze zna. Ja jestem początkującym fotografem :) moja przygoda ze zdjęciami dopiero się rozpoczyna zatem gdybym tylko umiała zrobić powyższe zdjęcia lepiej - zapewne takie by były :) ale są jakie są i póki co przedstawiają wszysko co umiem:) z czasem będzie tylko lepiej - bo odkryłam w fotografii prawdziwą pasję :) Autorowi komentarza dziękuję za miłe słowa nt urody Lenusi, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author