Bardzo jesienny post


Dzisiaj bardzo jesiennie na naszym blogu.
Jesień wciąż się złoci co mnie niesamowicie uszczęśliwia ... Promienie słońca pomalowały nasze zdjęcia złocistymi refleksami ... za to właśnie kocham tą porę roku.....  dla jednych szaro bura .. dla drugich pełna barw i ciepła ....
Robienie zdjęć w takiej scenerii to dla mnie istny raj ... a dla Lenki okazja do świetnej zabawy ... kto z nas w dzieciństwie nie kochał tarzać się w liściach <3 .....

Córeczka ma na sobie piękny komplecik , który zrobiła dla nas Ania  z Moja Pasja
To cudowne rękodzieło jest wyjątkowe bo zrobione dokładnie tak jak sobie zamarzyłam :) Jeśli macie jakieś projekty w głowach - piszcie do niej, jestem pewna, że spełni Wasze oczekiwania :)
Chciałam tutaj zwrócić szczególną uwagę na ten zimowy zestaw ponieważ Ania, która go zrobiła jest mamusią malutkiej niuni ( 15 miesięcy ) a mimo to znajduje czas na swoją pasję i świetnie się w tym odnajduje. Godzi pracę  z wychowywaniem dziecka , dodatkowo rozwija swoje zainteresowania związane z tą dziedziną.  Podziwiam takie mamusie bo sama jestem w identycznej sytuacji. Zajmuję się wychowywaniem moich cudownych dzieciaczków a dodatkowo fotografuję. Wiem ile poświęceń wymaga robienie tych dwóch rzeczy naraz ale jestem pewna , ze warto - dlatego zachęcam wszystkie mamusie do tego aby nie rezygnowały ze swoich pasji ... wychowywanie dziecka można pogodzić z robieniem tego co się kocha :)






















Zestaw czapka i komin : Moja Pasja
Płaszczyk : Pink ideal
Tunika, buty Zara
Rajstopy Gatta


9 komentarze:

  1. Zdradź, jak Ty to robisz, że córcia tak grzecznie pozuje do zdjęć? :) Moje dzieciaki muszę łapać w biegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i płaszczyk przecudny! Gdzie taki kupiłaś??!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, była bym zainteresowana kupnem tego komina i czapki,moge dostać jakieś inf(cena,czy są inne kolory i jak zamówić)
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona! zdradź proszę w jakim programie obrabiasz zdjęcia i jak udało Ci się osiągnąć taki bokeh jak na pierwszej fotce!
    masz śliczną córcie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw czapka i komin : Moja Pasja :) tam mozna skladac zamowienia :)

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author