My cute girl ...



Ten post powstał na Waszą prośbę :) i z tej okazji postanowiłam też coś napisać ( pierwszy raz)
Dostałam w ostatnim czasie sporo maili od Was z zapytaniem co mi się podoba z nowej kolekcji Zary ( jesień - zima). Byłam niezwykle zaskoczona ilością takich pytań - oczywiście bardzo pozytywnie zaskoczona ;-)
Nie ukrywam, że nowa kolekcja  nie do  końca spełnia moje oczekiwania ale wierzę, że te najfajniejsze rzeczy zostaną dopiero umieszczone w sklepie jak sezon AW będzie w pełni...
(Poza tym jak się ma głowę pełną pomysłów to można zrobić coś z niczego )
Dzisiaj post ze stylizacją , która zawiera wszystko z nowej kolekcji - moim zdaniem nie jest tak źle. Koszula jest przepiękna i bardzo wygodna...spodnie i buty też polecam. Bluza jest o tyle fajna, że dość ciepła i ma przedłużany tył a to akurat dla mnie bardzo ważne jesienią i zimą :))  kolekcja daje kilka fajnych propozycji , które przedstawię w najbliższym czasie :)
To tyle, miłego oglądania :)

ps: szykuję powoli zdjęcia do aukcji z ubrankami jesienno zimowymi, sprzedaż rusza w połowie sierpnia :)























Opaska Reseved
bluza, koszula, spodnie , buty Zara







9 komentarze:

  1. cudowna:) cudownie:) jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje :) dziekuje :) jak zwylke <3 jestem taka uradowana każdym pozytywnym wpisem ,dziekuje !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi sie podoba , aczkolwiek chyba za ciepło jeszcze na ocieplane buty .

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację, mamy przecież lato :) ale w dzień robienia zdjęć było naprawdę chłodno, małą miała jeszcze kurtkę na sobie ( my z resztą też ) Z czasem ocieplało się i ze spaceru wracała już w krótkim rękawku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna dziewczynka i prześlicznie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd takie piękne buciki? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a skąd ta koszula ??:) prześliczna dziewczynka i mega pieknie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pod postem jest opis :) Koszula również zara :) bardzo dziękuję za przemiłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author